Saturday, March 22, 2008

Discussion

Akum...discussion pls...aku ade idea nak kembangkan Interior Design industri by using IT and computer aided design. Tak lupe gak freehand artwork. Ade sesape leh bagi idea tak cam ne nak kembangkan this small industri into relevan market level. Coz aku rase industri Interior Design kat Malaysia nih mcm tak idup je. Kebanyakan Interior Designer yang makan gaji tak dapat nak dikembangkan kearah keusahawanan. Aku bercadang nak setup Render Farm yang mana content yg ada dalam sector nih semcm 2D, 3D Modelling, Still Image Renderings, Animation, Illustrations anything ar yg melibatkan Creative Idea Content. Sekalu boleh ar location nak setup this kind of things kat Johor Bahru. Tak kisah ar kat memane. Asalkan project nih menjadi. Sebab ape aku beriya sgt ngan project nih, coz aku dah nampak sedikit sebanyak potentialnya. Setelah aku pegi some of seminar. Potential yang mana individu Interior Designer can make their own bisness. If anyone have their own opinion pls give any constructive comments. Aku perlukan additional information untuk solidkan research yang sedang aku operatekan. To be continue....

No comments: