Tuesday, June 16, 2009

Sketches Teaser

(1a)
(1b)
(1c)
Sketches yg aku buat mase ngan tempat yg aku tak ingat. mase nih some sketches utk office space planning yg dibincangkan dengan partner aku (1a &1b). sket mende2 yg kitorang nak susun dengan harapan within the limited budget. utk yg (1c) tuh actually mase lepak kat shah alam sec 7 restoran hakim baru. pagi tuh tgh preparekan some idea presentation utk conceptualize office ngan show room utk one of konsortium kat rawang. just rough idea utk floor pattern ngan wall finishes. dah maleh sgt ngak proper board sampling, aku tarok je ngan freehand sketches. atas tissue paper pun jadi ar. asal idea aku tak ilang nanti bile nak present. tapi bile belek balik, ntah mende je dok conteng2 cam budak2. ape yg korang nak intrepetasikan, ikut suke korang ar....

No comments: