Tuesday, June 16, 2009

Attending Seminar


Awareness Seminar yg tak aware - time nih mase kat hotel M Suite JB. ade seminar 2 hari kat sana cite pasal IKS kat Malaysia. aku ngan 2 lagi member aku pegi ar sane buat muke blur ngan tak kenal langsung dan tak tau ape tujuan sebnarnye. yg tau makan free je. heheheh. time register baru dibagitau ade dua ari seminar. pasal awalnye member aku sorang ar punye pasal tetiba ajak gi yg disuruh oleh mentornya utk berjumpe ngan somebody kat sana. aku ngan member aku sorang lagi just pegi utk temankan dia jek sambil tuh leh dapat makan free. anyway dah alang pegi member aku sorang tuh pegi ar jumpe ngan somebody tu tadi. yg aku dok kat meja sambil dengar ceramah IKS dok layan ghapla jingga ngan pen cenderamata yg siap dipakejkan dalam beg. dok layan gak sambil dengar celoteh sambil layan tangan dok lukih.. layan...

2 comments:

Aziza.aikha said...

tu...sketch untuk apa..nampak cam best jer..sketch dekat tisu ker

Rekadapo said...

sesaje je tu time attend seminar IKS. mcm yg lintas dlm pala itu ar jadinye. yg nih kat paper.