Wednesday, June 17, 2009

wat u c is wat u get

(1a)
(1b)
what u c...what u get... - yeah! latest & hot!. tgh dok lepak kat warung sambil minum air sorg dua gelas. penat gile kemaskan bebarang kat opis. tgh lelepak kat sane ade lebih kurang 3-4jam coz nak jmpe somebody for discussion cam biasa "bang! tisu lebih!" bukan roti tisu arrr. skali dia bagi nah! satu bekas ade ar 10 keping. heheh cam marah je. hehehe capai ball pen kali nih bukan .2 tapi pinjam kat geng yg bawak notebook utk catitan. layankan aje. sesambil sembang mata aku dok tala ar mane mende yg aku tengok. sebole mungkin kononnye nak tiru ar sejibik, bisa ar nak disycronizekan otak ke tangan nih masih lagi tak perfect lagi. ade ar saraf neuron otak aku sangkut kat memane tu. tapi bole ar diterjemahkan walaupun tak sama tapi serupe ar jugak. asal ada nampak bentuk jadi ar. jadinye pic cam blur nih pasal tak dapek ar nak scan. scanner kene cabut pasal pindah barang punya pasal, so aku pakai digicam la plak. kene plak time dh malam. mmg ar jadi cam tu. hantam saje ar labu!. ape yang korang nak intepretasikan imej tuh ikut ar pasal kuality tak dikawal mutunya. then sambung kat tempat lain plak. hurm....ade lagi tuh tangan aku wat kije...

No comments: